اخبار

خالد سليم عن مقلب “رامز تحت الصفر”: ما كانش تمثيل

نحنا: علق الفنان المصري خالد سليم على اطلالته ضمن برنامج “رامز تحت الصفر” مؤكداً على ان المقلب لم يكن تمثيل، وقال عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي انستغرام:

“المهم إن التلاتة ماسكينني كل واحد من حتة و عمالين يزقوني و يدفعوني و يحركوني و الأرض مش مخلياني أقدر أثبت. . و راحوا الحلوين قايلين “خالد هرب و جري من النمر و الدب”.. هما أكيد مخيفين .. آه .. بس كانوا بعيد عننا بمسافة ما تخليناش نخاف أوي .. بصراحة .. كنت عاوز ألطشالبنتين قلمين خداميني من كتر ما كانوا بيصرخوا في وداني.. و بالنسبة للسؤال الجميل الوحيد إلليّ الدنيا كلها بتسأله ..  لأ .. ما كانش تمثيل .. و كان فعلا خطر موضوع الزلاجة و أنا فعلا اتوترت من السرعة و المطبات الكتير .. و فعلا خفت أكتر لما الحديدة إليّ كنت ماسكها اتقطمت.. بس أنا فهمت ان في لعبة لما كوبر أتكلم إسباني فلاحي .. علينا؟ بس بجد شابو الماسك و الميكاب.. و عذراً رامز جلال .. كان لازم آخذ حقي .. وحق كل اللي بهدلتهم”.

هذا وأكد خالد سليم على ان هناك بعض الضيوف على علمٍ مسبق بالمقلب ويتم الاتفاق معهم على كل التفاصيل، ورد على احد المعجبات في هذا الخصوص قائلاً “في ناس بيعرفوا وبيقولوا لهم وناس لا”.

https://instagram.com/p/Bjq_f4tAEuQ/

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى